کد خبر: 72329 A

نوید اقبالی تبریزی و حمیدرضا شفیعی به سوگ نشستند

نوید اقبالی تبریزی و حمیدرضا شفیعی به سوگ نشستند

نوید اقبالی تبریزی و حمیدرضا شفیعی دو عضو برجسته شرکت آتی مهر و رنگ وستا سوگوار از دست دادن یکی از پیشگامان فرهنگ ایران زمین، دکتر محمود اقبالی تبریزی هستند.

ایران آرت: دکتر محمود اقبالی تبریزی چهره شاخص ادب و هنر که نقشی ماندگار در توسعه کتابخانه های عمومی داشت و جامعه ادبی هنری استان البرز خاطرات ماندگار از ایشان به یادگار دارد، دار فانی را وداع گفته است.

دکتر محمود اقبالی تبریزی پدر مهندس نوید اقبالی تبریزی ، مدیر کارخانه آتی مهر و دایی مهندس حمیدرضا شفیعی، مدیر رنگ وستا هستند.

رسانه ایران آرت این مصیبت را به محضر این دو بزرگوار و خانواده گرامی شان تسلیت عرض نموده، از خداوند بخشاینده مهربان برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر و بردباری خواهان است.

دکتر محمود اقبالی تبریزی بنیانگذار انجمن های ادبی کرج، پس از ۶۰ سال فعالیت ادبی و خدمت به جامعه فرهنگی هنری دوشنبه درگذشت.

پیکر ایشان روز سه شنبه در قطعه هنرمندان بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.

دکتر محمود اقبالی تبریزی از جمله فعالان شعر و ادب فارسی بودند که در سراسر ایران در زمینه تاسیس کتابخانه های عمومی نقش پیشران داشت. ایشان ابتدای دهه ۶۰ خورشیدی ساکن کرج شدند و در بدو ورود کتابخانه مرکزی این شهر را تاسیس کردند و خدمات فرهنگی شایان توجهی بر جای گذاشت.

محمود اقبالی تبریزی نوید اقبالی تبریزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین