کد خبر: 69172 A

استقلال| خوان رامون لوپز کارو

سرمربی اسپانیایی دستیار نکونام در استقلال؟!

سرمربی اسپانیایی دستیار نکونام در استقلال؟!

ایران آرت: ساعاتی قبل خبر ورزشی مدعی شد که استقلال با جواد نکونام به عنوان سرمربی به توافق رسیده و خبر سرمربی گری او به زودی اعلام می‌شود.

این در حالی است که خوان رامون لوپز، سرمربی سابق تیم رئال مادرید هم امروز برای مذاکره با مدیران استقلال وارد تهران شده است. در همین حین خبرنگاران در حاشیه جلسه لوپز با مدیران استقلال می‌گویند به این سرمربی پیشنهاد داده شده که دستیار نکونام در استقلال باشد!

سایت فوتبالی نیز نوشته است: در شرایطی که خوامن رامون لوپز گزینه اسپانیایی سرمربیگری استقلال، ساعاتی قبل وارد تهران شده، این فرضیه وجود دارد که استقلال به خاطر قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربیان خارجی، قصد دارد نیمکتش را به یک مربی خارجی بسپرد و حجت کریمی تصمیم گرفته مسئولیت فنی تیمش را به جواد نکونام بسپرد.

سرمربی جدید استقلال امروز وارد تهران شد + عکس

مربی‌ای که طی چند وقت گذشته سوژه اخبار و گمانه‌زنی‌های متفاوتی بوده منتهی خبرنگاران نزدیک به او عقیده دارند که کار سرمربی سابق فولاد با استقلال را باید تمام‌شده دانست و حتی این احتمال وجود دارد که او امروز به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معرفی شود.

نکته مهم درباره نکونام اینکه طبق اطلاعات فوتبالی، نکونام در صورت انتخاب به عنوان سرمربی استقلال یا هر تیم دیگری، قصد دارد از افراد جدیدی در کادر فنی‌اش استفاده کند و خیلی بعید است که از مربیانی که با او در فولاد همکاری داشتند، کسی در تیم جدید جواد کنار او روی نیمکت بنشیند و اگر نکونام سرمربی استقلال شود، احتمالا سراغ نفراتی خواهد رفت که سابقه حضور در این تیم و همچنین پاس را داشته‌اند.

البته که بر اساس گمانه‌زنی‌های جدید، شاید نکونام در صورت حضور در استقلال، مهدی هاشمی‌نسب را با خودش به این تیم بیاورد.

استقلال جواد نکونام خوان رامون لوپز کارو
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    مهدی باید با نکو باشه ک خارچشم لنگیا بشه ـ واقعا رو مخ لنگیا هس 😂

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین