کد خبر: 72293 A

تیلور سوئیفت در کنسرت‌هایش زنده نمی‌خواند؟

تیلور سوئیفت در کنسرت‌هایش زنده نمی‌خواند؟

هنرمند موسیقی راک تیلور سوئیفت را متهم کرد که در کنسرت‌هایش لایو نمی‌خواند!

ایران آرت: دیو گرول و دیگر اعضای گروه راک «فو فایترز» (Foo Fighters) شنبه شب در استادیوم لندن کنسرت برگزار کرد در حالی که «تیلور سوئیفت» در دومین شب «تور ادوار» (Eras Tour) در استادیوم ومبلی روی صحنه رفت.

گرول در زمان اجرای خود به شوخی گفت: «به شما می‌گویم، بهتر است قربانی خشم تیلور سوئیفت نشوید. بنابراین مایلیم تور خود را «تور اشکالات» (Errors Tour) بنامیم. یکی دو دوره را گذرانده‌ایم، و چند اشکال لعنتی را تجربه کرده‌ایم. فقط چند مورد.»

او سپس ادعا می‌کند که اجراهای سوئیفت زنده نیستند: «به این دلیل است که ما واقعاً زنده اجرا می‌کنیم. محض اطلاع عرض می‌کنم. شما از موسیقی زنده راک ان رول خوشتان می‌آید، نه؟ جای لعنتی درستی آمده‌اید.»

به گزارش 30نما، برخی از هواداران سوئیفت این اظهارات گرول را برنتافته‌اند و معتقدند انتقاد دختر ۱۷ ساله این خواننده از پرواز سوئیفت با جت‌های شخصی پرمصرف باعث شده او چنین حرفه‌هایی به زبان بیاورد. سوئیفت در شب سوم اجرای خود در لندن به نظر به این ادعا واکنش نشان داده و می‌گوید گروه او «امشب ۳ و نیم ساعت برای شما به صورت زنده اجرا خواهند کرد.»

سوئیفت از ۲۸ ژوئن در ایرلند روی صحنه خواهد رفت و پس از آن در هلند، سوئیس، آلمان و ایتالیا کنسرت‌های «تور ادوار» را ادامه می‌دهد. او ۱۵ اوت به لندن برمی‌گردد تا پنج شب دیگر روی صحنه برود و پس از آن در ماه اکتبر برای اجرا در سه شب متوالی در استادیوم هارد راک میامی به وطن بازخواهد گشت.

تیلور سوئیفت دیو گرول گروه فو فایترز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین