کد خبر: 70979 A

شهرام معصومی آل آقا| دبی فیتنس DFC

شهرام معصومی آل آقا و دبی فیتنس DFC و ضرورت ورزش و هنر برای انسان معاصر

شهرام معصومی آل آقا و دبی فیتنس DFC و ضرورت ورزش و هنر برای انسان معاصر

استاد بزرگ و بین المللی کاراته ، سرمربی اسبق تیم ملی امارات با اشاره به برپایی هفتمین دبی فیتنس گفت: انسان معاصر برای زندگی بهتر و سلامتی روح و روان باید ورزش و هنر را جدی بگیرد

ایران آرت: شهرام معصومی آل آقا ، Shahram Masoumi Alagha استاد بین المللی و شاخص کاراته خاورمیانه معتقد است: کشورها و شهرهایی که بتوانند زمینه سلامت جسم و روح شهروندان خود را فراهم کنند به توسعه پایدار دست خواهند یافت؛

انسان ، محور هر توسعه ای ست و انسان شاد، سلامت و امیدوار می تواند بهترین بهره وری را بازتاب دهد که ورزش و هنر بهترین مسیر برای اعتلا و رضایت درونی انسان هاست.

این مربی پیشرو ورزشی که در سال های اخیر در امور فرهنگی فعال است می گوید : از این روست عالیجناب شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، His Highness Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum رهبر روشنفکر دبی که تحولاتی بزرگ را شکل داده است از روز نخست هم به هنر و هم به ورزش نگاهی زیر ساختی داشته و دبی در این دو زمینه هم تغییرات مثبت داشته تا این شهر با توسعه ای متوازن به الگویی جهانی بدل شود.

معصومی آل آقا گفت: دبی فیتنس Dubai Fitness Challenge از سال 2017 با اجازه عالیجناب شیخ محمد بن راشد نخست وزیر امارات و حاکم دبی و حمایت و مدیریت عالیجناب حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد محترم دبی H.H Sheikh Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum تاسیس شده است که از اکتبر تا نوامبر از جمعیت بیش از 2.2 میلیون نفری دبی دعوت می کند به صورت رایگان در ورزش همگانی مشارکت کنند و بسیاری با همین یک ماه نمادین ورزش را به فعالیت روزانه خویش اضافه کرده اند.

شهرام معصومی آل آقا Shahram Masoumi Alagha

صبح یکشنبه 12 نوامبر اتوبان شیخ زاید در قلب دبی که به یکی از مهم ترین ویترین های مبلمان شهری در خاورمیانه و دنیا بدل شده است، در سایه همین دبی فیتنس به تسخیر دوچرخه سواران درآمد و آسمان خراش ها، موزه آینده ، و زیباترین معماری های های تک با ورزش و ورزشکاران زیباتر از همیشه شد.

گفته می شود احتمالا گینس این ورزش همگانی با تنوع دلپذیر اقوام و ملیت های گوناگون زیر آسمان دبی را به ثبت خواهد رساند.

یقین دارم دبی فیتنس، چالش تناسب اندام دبی، الهام بخش همه کلان شهرهای بزرگ خواهد شد و به همین سبب در کنار تحولات فرهنگی هنری دبی از کتابخانه شیخ محمد گرفته تا بینال خوشنویسی ، آرت فر آرت دبی، صدها گالری در السرکال اونیو ، بلوار کرسنت EMAAR و ... به شهری توسعه گرا بدل شده است.

دبی فیتنس تا 26 نوامبر 2023 ادامه دارد در روزهایی که دبی دیزاین ویک هم در جریان بود و انواع رویدادهای هنری در حال برگزاری ست.

EMAAR شهرام معصومی آقا دبی فیتنس DFC
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین