کد خبر: 72589 A

آنجلینا جولی و برد پیت در جشنواره فیلم ونیز آشتی می‌کنند؟

آنجلینا جولی و برد پیت در جشنواره فیلم ونیز آشتی می‌کنند؟

پیت ۶۰ ساله و جولی ۴۹ ساله همچنان اختلافاتی از گذشته دارند و در مورد تاکستانی در فرانسه و مسائل دیگر به توافق نرسیده‌اند.

ایران آرت: برد پیت و آنجلینا جولی تا چند هفته آینده مسافر ایتالیا خواهند شد تا در هشتاد و دومین دوره جشنواره ونیز حضور پیدا کنند. «آلبرتو باربرا» دبیر هنری این جشنواره با این حال می‌گوید «امکان ندارد» که این دو زوج سابق با یکدیگر ملاقات کنند. پیت ۶۰ ساله و جولی ۴۹ ساله همچنان اختلافاتی از گذشته دارند و در مورد تاکستانی در فرانسه و مسائل دیگر به توافق نرسیده‌اند.

جشنواره ونیز از ۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر برگزار می‌شود و جولی برای اکران فیلم «ماریا» (Maria) به کارگردانی «پابلو لارائین» و پیت برای اکران «گرگ‌ها» (Wolf) به کارگردانی «جان واتس» در این رویداد حضور دارند.

به گزارش 30نما، باربرا در مصاحبه با نشریه «ونیتی فیر» می‌گوید: «انجلینا در روز اول جشنواره حضور پیدا می‌کند، ۲۹ اوت، و او بلافاصله به همراه پابلو لارائین به تلیوراید خواهد رفت. برد شنبه به ونیز می‌رسد. امکان ندارد که این دو در لیدو به یکدیگر برخورد کنند.»

جولی ماه گذشته از طریق نمایندگانش از پیت خواسته بود که شکایتش علیه او را پس بگیرد و به این نزاع حقوقی پایان دهد. پیت در سال ۲۰۲۱ از همسر سابقش شکایت کرد و مدعی شد که او برخلاف توافقشان سهمش از تاکستان را به فروش رسانده. نماینده جولی می‌گوید پیت با این شکایت سعی می‌کند همسر سابقش را «مجازات» کند.

جولی بر اساس گزارش‌های غیررسمی پس از درگیری فیزیکی با پیت در یک هواپیما که از فرانسه به سمت لس‌آنجلس پرواز می‌کرد، درخواست طلاق می‌کند. «نیویورک تایمز» گزارش داده بود که جولی پیت را به خشونت خانگی متهم کرده و می‌گوید او به فرزندانش حمله کرده است. وکلای جولی چند ماه پیش مدعی شدند که سابقه خشونت پیت به مدت‌ها پیش از این سفر هوایی برمی‌گردد.

پیت و جولی برای اکران فیلم «ترور جسی جیمز» (The Assassination Of Jesse James) در جشنواره ونیز حضور پیدا کرده بودند.

آنجلینا جولی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین