کد خبر: 72642 A

رنگ وستا

ژلِ های مات و براق وستا ویژه رنگهای اکریلیک

ژلِ های مات و براق وستا ویژه رنگهای اکریلیک

مدیوم ها و افزودنی های وستا ویژه رنگ های اکریلیک با کارآیی بالا و استفاده آسان همواره مورد توجه هنرمندان بوده و استاندارد این محصولات در سطحی پیشرفته ،موجب شده تا توجه بازارهای منطقه ای را به خود جلب کند.

ایران آرت: ژلِ های مات و براق وستا ویژه رنگهای اکریلیک لاک یا ژلی سفید رنگ است که که بعد از پوشش بر روی اثر هنری بی رنگ می شود.

بعد از تمام شدن کار با رنگهای اکریلیک می توان به دلخواه و با توجه به نوع تاثیری که می خواهید از کارتان بر روی مخاطب بگذارید از یکی از انواع این محصولات ژل های وستا استفاده کنید.

ژل یا لاک های وستا علاوه بر جلوه ویژه ای که از نظر نمایشی ایجاد می کنند، از اثر هنری شما به عنوان یک لایه محافظ در برابر گرد و غبار ، چربی و نور محافظت می کند و قابلیت انعطاف پذیری اثر هنری در برابر خط و خش و شکستگی را بالا می برد.

ژل و لاک وستا ویژه رنگهای اکریلیک

وستا 3 مدیوم ها و افزودنی دیگر هم برای رنگ های اکریلیک دارد که عبارتند: ژل های مات و براق وستا ویژه رنگهای اکریلیک ، ریتادر وستا و بایندر وستا.

این چهار مدیوم و افزودنی وستا ویژه رنگ های اکریلیک در میان محصولات وستا به دلیل عملکرد عالی و سادگی استفاده برجسته هستند و هنرمندان چه در ایران و چه در منطقه استقبال خوبی از این محصولات کرده اند.

ژل و لاک وستا ویژه رنگهای اکریلیک

رنگ وستا 353 محصول از جمله رنگ روغن، اکریلیک، گواش، اکولین، ویتریل، حلال ها، افزودنی ها و ده ها محصول دیگر را ارائه می دهد.

رنگ وستا ژلِ های مات و براق وستا ویژه رنگهای اکریلیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین