کد خبر: 72550 A

لیکوئین وستا | رنگ وستا

لیکوئین وستا

لیکوئین وستا

رنگ وستا هشت محصول جذاب در دسته ادتیوها و افزودنی ها برای رنگ روغن دارد که لیکوئین وستا Vesta Liquin یکی از آنهاست و به خصوص در تنگنای زمان و کمبود وقت عصای دست نقاشان می شود.

ایران آرت : لیکوئین وستا Vesta Liquin که مخصوص رنگ روغن است مایعی به رنگ قهوه ای کرم است که در ترکیب با رنگ و روغن ،سرعت خشک شدن لایه های رنگی را تا سه برابر بالا می برد. براق است و کیفیت رنگها را حفظ می کند؛ بوی بسیار ضعیفی دارد و در محیط های بسته هم قابل استفاده است. 

هنرمندان از لیکوئین وستا به خصوص در مواقعی که زمان اندکی برای خلق اثر دارند استفاده می کنند.

هر نقاشی رنگ روغن حرفه ای نیاز به ادتیوها و افزودنی های مختلف دارد که رنگ وستا مجموعه ای ممتاز و متنوع هشتگانه از این ادتیوها و افزودنی ها در اختیارتان قرار می دهد، لیکوئین وستا Vesta Liquin یکی از آنهاست.

لیکوئین وستا

هر یک از مدیوم ها و افزودنی های وستا خاصیت های منحصر به فرد خود را دارند که باید در اثر تجربه به تفاوت های آنها پی برد.

شرکت رنگ وستا می کوشد تا با تولیدات متنوع، حق انتخاب شما را در استفاده از انواع مدیوم ها و ادتیوها بالا برد زیرا همین مولفه، تجربیات لذت بخش جدیدی در خلق اثر هنری ایجاد می کند.

کافی ست رنگ ها را با ادتیوها و مدیوم های مختلف امتحان کنید، احتمال اینکه هیجان زده شوید خیلی بالاست.

به طور مثال برای ادتیو Additives و مدیوم های Mediums های روغنی ، رنگ وستا هشت محصول متنوع دارد که امروز شما را با لیکوئین وستا Vesta Liquin آشنا کردیم.

لیکوئین وستا

وایت اسپیرایت وستا White Spirite ، روغن بزرک وستا Linseed Oil ، تربانتین وستا Trupentine  ، سیکاتیو ( اسکاتیو) وستا Vesta Siccative ، خشک کن درایر وستا Dryer ، حلال وارنیش براق رنگ و روغن وستا Oil Painting’s Glass Varnish ​، مدیوم رنگ روغن وستا Oil painting’s Medium ​ هفت محصول دیگر وستا برای نقاشی رنگ روغن است.

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

لیکوئین وستا

رنگ وستا لیکوئن وستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین