کد خبر: 72469 A

رنگ وستا | مدیوم رنگ و روغن وستا

مدیوم رنگ و روغن وستا

مدیوم رنگ و روغن وستا

هر نقاشی رنگ روغن حرفه ای نیاز به ادتیوها و افزودنی های مختلف دارد که رنگ وستا مجموعه ای ممتاز و متنوع هشتگانه از این ادتیوها و افزودنی ها در اختیارتان قرار می دهد، مدیوم رنگ و روغن وستا Oil painting’s Medium یکی از آنهاست.

 ایران آرت: مدیوم رنگ و روغن وستا Oil painting’s Medium ​ مایعی است زرد رنگ که با رنگ و روغن مخلوط می شود تا ریزه کاری ها و ظرافت های بیشتری را به شیوه اجرایی اضافه کند و نقاشی را به اصطلاح با حال خوب و ارائه شایسته تر روبرو کند.

با مدیوم رنگ و روغن وستا لایه های رنگی تا حد زیادی نازک می شوند و در عین حال پایداری رنگها را در مواجهه با عوامل خارجی بالا می رود.

مدیوم رنگ و روغن وستا

هر نقاشی حرفه ای نیاز به ادتیوها و افزودنی های مختلف دارد که رنگ وستا مجموعه ای ممتاز و متنوع از این ادتیوها و افزودنی ها در اختیارتان قرار می دهد.

هر یک از مدیوم ها و افزودنی های وستا خاصیت های منحصر به فرد خود را دارند که باید در اثر تجربه به تفاوت های آنها پی برد.

شرکت رنگ وستا می کوشد تا با تولیدات متنوع، حق انتخاب شما را در استفاده از انواع مدیوم ها و ادتیوها بالا برد زیرا همین مولفه، تجربیات لذت بخش جدیدی در خلق اثر هنری ایجاد می کند.

کافی ست رنگ ها را با ادتیوها و مدیوم های مختلف امتحان کنید، احتمال اینکه هیجان زده شوید خیلی بالاست.

مدیوم رنگ و روغن وستا

به طور مثال برای ادتیو Additives و مدیوم های Mediums های روغنی ، رنگ وستا هشت محصول متنوع دارد که امروز شما را با مدیوم رنگ و روغن وستا Oil painting’s Medium ​آشنا کردیم.

وایت اسپیرایت وستا White Spirite ، روغن بزرک وستا Linseed Oil ، تربانتین وستا Trupentine  ، سیکاتیو ( اسکاتیو) وستا Vesta Siccative ، خشک کن درایر وستا Dryer ، حلال وارنیش براق رنگ و روغن وستا Oil Painting’s Glass Varnish ​، لیکوئین وستا Liquin هفت محصول دیگر وستا برای نقاشی رنگ روغن است.

مدیوم رنگ و روغن وستا

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

 

رنگ وستا رنگ روغن وستا مدیوم رنگ روغن وستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین