کد خبر: 72308 A

رنگ وستا | درایر وستا | Vesta Dryer

درایر وستا؛ مدیریت زمان خشک شدن رنگ روغن

درایر وستا؛ مدیریت زمان خشک شدن رنگ روغن

درایر وستا، Vesta Dryer خشک کن بسیار حرفه ای وستاست؛ که مختص نقاشی رنگ روغن است. درایر وستا دست نقاش را باز نگاه می دارد تا سرعت خشک شدن لایه های رنگی را دلخواه خودش مدیریت کند. رنگ وستا هشت محصول برای کیفیت بخشیدن به نقاشی رنگ روغن و افزودن به امکان های آفرینش هنری این مدیوم تولید می کند که درایر Dryer یکی از آنهاست.

ایران آرت : چه هنرمند نقاشی باشید که لایه لایه رنگ روغن روی رنگ روغن می گذارد و یا هنرمند فی البداهه ای هستید که در لحظه خلق کردن برای شما حیاتی ست، حتمن خواهان مدیریت کردن زمان خشک شدن رنگ ها هستید؛ 

رنگ های روی بوم تان با سرعت بسیار بالا خشک شود یا این خشک شدن روند معمولی یا بسیار کند داشته باشد با درایر وستا فرمان دست شماست.

و البته بدون اینکه به ویژگی های رنگ تان تاثیر منفی بگذرد؛ درایر وستا، خشک کن وستا Vesta Dryer همان اکسیری ست که می خواهید.

خشک کن وستا، درایر Dryer مایعی بنفش رنگ است که به منظور کنترل سرعت خشک شدن لایه های رنگی استفاده می شود.

بر اساس تقسیم بندی درایرها به سه نوع آهسته، متوسط و سریع Hard-Medium-Slow تقسیم می شوند.

درایر وستا از نوع مدیوم است پس با اضافه کردن مقدار بیشتری از مدیوم به رنگ تقریبا دو به یک ( دو واحد درایر و یک واحد رنگ ) می توان زمان خشک شدن را کم و زیاد کرد و مدیریت سرعت خشک شدن رنگ روغن در دستان هنرمند شما باشد.

درایر وستا

در عین حال، حرفه ای ها می دانند زمان خشک شدن لایه های رنگ روغن، به ضخامت رنگ نیز بستگی دارد، پس بنا به تجربه با کنترل لایه های رنگی می توان بهترین نتیجه را از این درایر بی نظیر وستا گرفت.

درایر وستا در معمولی ترین حالت تا چهار برابر و بیشتر از سایر مدیوم ها نظیر روغن بزرک روند خشک شدن را تسریع می‌کند.

و نکته هیجان انگیز این که شفافیت رنگ ها به هیچ وجه از دست نرفته و بافت ها و ضربات قلم حفظ می شود.

درایر وستا ،Vesta Dryer ویژگی جذاب دیگری هم دارد؛ بوی اندک که در آتلیه هنرمندان یک موهبت است.

هر نقاشی حرفه ای نیاز به ادتیوها و افزودنی های مختلف دارد که رنگ وستا مجموعه ای ممتاز و متنوع از این ادتیوها و افزودنی ها در اختیارتان قرار می دهد.

هر یک از مدیوم ها و افزودنی های وستا خاصیت های منحصر به فرد خود را دارند که باید در اثر تجربه به تفاوت های آنها پی برد.

شرکت رنگ وستا می کوشد تا با تولیدات متنوع، حق انتخاب شما را در استفاده از انواع مدیوم ها و ادتیوها بالا برد زیرا همین مولفه، تجربیات لذت بخش جدیدی در خلق اثر هنری ایجاد می کند.

کافی ست رنگ ها را با ادتیوها و مدیوم های مختلف امتحان کنید، احتمال اینکه هیجان زده شوید خیلی بالاست.

به طور مثال برای ادتیو Additives و مدیوم های Mediums های روغنی ، رنگ وستا هشت محصول متنوع دارد که امروز شما را با درایر وستا، خشک کن وستا Dryer آشنا کردیم.

درایر وستا

وایت اسپیرایت وستا White Spirite ، روغن بزرک وستا Linseed Oil ، تربانتین وستا Trupentine  ، سیکاتیو ( اسکاتیو) وستا Vesta Siccative ، لاک براق رنگ و روغن وستا Oil Painting’s Glass Varnish ، مدیوم رنگ و روغن وستا Oil painting’s Medium ​، لیکوئین وستا Liquin هفت محصول دیگر وستا برای نقاشی رنگ روغن است.

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

رنگ وستا رنگ وستا Vesta Color درایر وستا درایر وستا Vesta Dryer خشک کن وستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین