کد خبر: 72238 A

سیکاتیو وستا| اسکاتیو وستا | رنگ وستا

سیکاتیو وستا ویژه رنگ روغن

سیکاتیو وستا ویژه رنگ روغن

سیکاتیو ( اسکاتیو) وستا Vesta Siccative یکی از ادتیوها و افزودنی های تولید شده توسط رنگ وستا برای نقاشی رنگ روغن است. رنگ وستا هشت محصول برای کیفیت بخشیدن به رنگ روغن و بالا بردن هیجان و جذابیت نقاشی رنگ روغن دارد که یکی از آنها سیکاتیو است.

ایران آرت: سیکاتیو ( اسکاتیو) وستا برای نقاشی رنگ روغن، مایعی بی رنگ است که از جوشاندن املاح فلزی در روغن کتان حاصل می آید و موجب زودتر خشک شدن رنگ و روغن می شود و البته سادگی و صلابت رنگ ها را حفظ می کند.

سیکاتیو به نسبت تربانتین بوی کم تری دارد و اگر چه بوی تربانتین در کارگاه نقاشی بسیار دلپذیر است ،برخی هنرمندان دوست دارند در اثر هنری خود از سیکاتیو استفاده کنند.

نقاشان خوب می دانند سرعت بالای خشک شدن رنگ روغن چقدر در حفظ یکپارچگی اثر موثر است و هنرمند به ذوق آمده که خلاقیتش در حال فوران است نباید خیلی منتظر خشک شدن لایه رنگ بماند و سیکاتیو مانند یک جادو همین جا ظهور می کند.

هر نقاشی حرفه ای نیاز به ادتیوها و افزودنی های مختلف دارد که رنگ وستا مجموعه ای ممتاز و متنوع از این ادتیوها و افزودنی ها در اختیارتان قرار می دهد.

هر یک از مدیوم ها و افزودنی های وستا خاصیت های منحصر به فرد خود را دارند که باید در اثر تجربه به تفاوت های آنها پی برد.

شرکت رنگ وستا می کوشد تا با تولیدات متنوع، حق انتخاب شما را در استفاده از انواع مدیوم ها و ادتیوها بالا برد زیرا همین مولفه، تجربیات لذت بخش جدیدی در خلق اثر هنری ایجاد می کند.

کافی ست رنگ ها را با ادتیوها و مدیوم های مختلف امتحان کنید، احتمال اینکه هیجان زده شوید خیلی بالاست.

به طور مثال برای ادتیو Additives و مدیوم های Mediums های روغنی ، رنگ وستا هشت محصول متنوع دارد که امروز شما را با سیکاتیو وستا آشنا کردیم.

سیکاتیو وستا

وایت اسپیرایت وستا White Spirite ، روغن بزرک وستا Linseed Oil ، تربانتین وستا Trupentine  ، خشک کن وستا Dryer ، لاک براق رنگ و روغن وستا Oil Painting’s Glass Varnish ، مدیوم رنگ و روغن وستا Oil painting’s Medium ​، لیکوئین وستا Liquin هفت محصول دیگر وستا برای نقاشی رنگ روغن است.

رنگ وستا Vesta Color دارای 353 محصول مختلف در زمینه های رنگ های روغنی ، اکریلیک ، گواش، اکولین ، ویترای ، حلال ها ، ادتیو ها و دهها عنوان دیگر است.

رنگ وستا رنگ روغن وستا سیکاتیو وستا اسکاتیو وستا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین