کد خبر: 69608 A

علیرضا بیرانوند| پرسپولیس| استقلال

شرط باورنکردنی علیرضا بیرانوند برای استقلالی شدن | بیرانوند به این شرط با لباس استقلال عکس می‌گیرد

شرط باورنکردنی علیرضا بیرانوند برای استقلالی شدن | بیرانوند به این شرط با لباس استقلال عکس می‌گیرد

سایت فوتبالی مدعی شد بیرانوند به استقلال تا یک زمان مشخص مهلت داده (امشب یا فرداصبح) که 30 میلیارد تومان به صورت نقد به او پرداخت کند

ایران آرت: علیرضا بیرانوند در چه شرایطی استقلالی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، طی چند ساعت گذشته انواع و اقسام شایعات درباره دروازه‌بان شماره یک تیم ملی منتشر شده است. از توافق او با استقلال گرفته تا بسته پیشنهادی این دروازه‌بان پرسپولیس برای عقد یک قرارداد جدید.

در شرایطی که گفته شده حجت کریمی به هواداران استقلال قول جذب بیرانوند را داده، شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که بیرانوند برای رقم زدن جنجالی‌ترین انتقال چند سال اخیر فوتبال ایران، یک درخواست ویژه از استقلال داشته است.

آنطور که به گوش خبرنگار فوتبالی رسیده، بیرانوند به استقلال تا یک زمان مشخص مهلت داده (امشب یا فرداصبح) که 30 میلیارد تومان به صورت نقد به او پرداخت کند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، او برای عقد قرارداد، راهی باشگاه استقلال خواهد شد و با پیراهن استقلال عکس خواهد گرفت.  این صحبتها در جلسه ای رخ داده که صبح امروز بین حجت کریمی و بیرانوند و یکی از دوستان نزدیک بیرانوند در یکی از دفترهای کار حجت کریمی برگزار شده است! 

راست و دروغ این خبر گردن راوی اما گفته شده بیرانوند این حرف را به نزدیکانش زده که حتی اگر قرار به محرومیت او توسط پرسپولیس باشد، او دیگر حاضر به بازگشت به این تیم نخواهد بود. برخی شایعات هم حاکی از آن است که بیرانوند 1000 تا 1500 سکه هم خواسته است!

فعلا که تقریبا هر دقیقه، یک خبر جدید درباره بیرانوند منتشر می‌شود و باید دید او چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت.

 

استقلال پرسپولیس علیرضا بیرانوند
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین