کد خبر: 72949 A

چرا محسن چاوشی و حسین صفا دیگر با هم کار نمی‌کنند؟

چرا محسن چاوشی و حسین صفا دیگر با هم کار نمی‌کنند؟

حسین صفا درباره شایعات اختلاف خود با محسن چاوشی توضیحاتی ارائه کرد.

ایران آرت: حسین صفا از جمله شاعران و ترانه‌سراهایی است که در یک پروسه زمانی تقریباً طولانی مدت همکاری مستمری با محسن چاوشی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ داشت. همکاری که از مقطعی تقریباً قطع شد و موجب به وجود آمدن حواشی زیادی در میان هواداران خواننده پرطرفدار این سال‌ها شد.

به گزارش مهر، این حواشی همچنان ادامه داشت تا اینکه طی روزهای گذشته حسین صفا اقدام به انتشار مطلبی در یک استوری کرد که تا حدی می‌تواند روشن کننده وضعیت همکاری این ۲ در حوزه موسیقی باشد.

حسین صفا نوشت:

«نه آشنایی‌ام امروزی است با تو همین که می شناسمت از خواب‌های کودکی ام (حسین منزوی)

من دوستان انگشت شماری دارم (کم‌تر از انگشتان یک دست) و محسن چاوشی بزرگ‌ترین و محرم ترین و ارجمندترین آنها است. بارها پیش آمده که سکوت ما (چه کنیم که هر ۲ اهل سکوت و انزواییم) باعث شده شائبه‌هایی ایجاد شود مبنی بر وجود اختلاف میان ما!

محسن چاوشی (این جانِ جوان و مرد جوانمرد) تنها کسی است که مصاحب هر روزه من است. گویی از زمانی که نبوده ایم با هم بوده ایم. حتی اگر روزی نباشیم. بازهم باهم خواهیم بود.

مدتی پیش، هردوی ما با انگیزه فاصله گرفتن از حواشی و عمیق ماندن دوستی مان (چه زمانه بی رحمی) تصمیم گرفتیم واسطه‌ای را که بین مان بود، یعنی همکاری هنری را کنار بگذاریم تا از قضاوت‌ها و دخالت‌ها و نقل قول مغرضانه و … دور بمانیم. تصمیم که خیر بود. تمامِ تمام ماجرا این است.»

 

محسن چاوشی حسین صفا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین