کد خبر: 72778 A

بابا پنجعلی به سریال پایتخت برمی‌گردد؟

بابا پنجعلی به سریال پایتخت برمی‌گردد؟

علیرضا خمسه درباره احتمال بازگشت به سریال پایتخت توضیح داد.

ایران آرت: علیرضا خمسه بازیگر سریال «چرخ گردون» درباره فیلمنامه‌های کنونی سریال‌هایی که به او پیشنهاد می‌شود به خبرنگار مهر گفت: با هرکسی که صحبت می‌کنید از ضعف فیلمنامه‌ها و از کاهش کیفیت آثار تولیدی می‌گوید.

وی اضافه کرد: همه از این خروجی ضعیف می‌گویند اما کسی فکر نمی‌کند که آبشخور اصلی و سرچشمه ای که این فیلمنامه‌ها در آنجا تولید می‌شود چه مشکلی دارد و مثلاً اگر من وزیر فرهنگ و ارشاد یا رئیس سازمان صداوسیما هستم باید دید چه برنامه بلندمدتی برای خروج از این ضعف‌ها دارم؟ و اصلاً چه سیاستی وجود دارد؟

خمسه تصریح کرد: اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد همه تولیدکنندگان و تهیه کنندگان براساس همان برنامه پیش می‌روند. من فکر می‌کنم الان همه در حال ساخت کارهای مناسبتی و شتابزده هستند و نمی‌توانند به برنامه‌های از پیش تعیین شده برسند.

خمسه در ادامه درباره نقش خود در سریال «چرخ گردون» اظهار کرد: ما هنرپیشه‌ها به ایفای نقش‌های متفاوت علاقه‌مند هستیم و نقشی هم که در این سریال دارم از همان نقش‌های متفاوت بود که با کارهای قبلی ام وجه اشتراکی نداشت.

این بازیگر درباره علاقه مخاطب به شخصیت باباپنجعلی عنوان کرد: خودم هم این شخصیت را دوست دارم و اگر این شانس را داشته باشم حتماً در خدمت عوامل سریال خواهم بود.

سریال پایتخت علیرضا خمسه پایتخت 7 بابا پنجعلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین