کد خبر: 70187 A

پرسپولیس

آمد بهار جان‌ها ای پرسپولیسی به رقص آ | این شما و این ستاره خط آتش پرسپولیس که آقا یحیی می‌خواهد

آمد بهار جان‌ها ای پرسپولیسی به رقص آ | این شما و این ستاره خط آتش پرسپولیس که آقا یحیی می‌خواهد

​​​گفته می‌شود مبلغ مدنظر باشگاه پرسپولیس برای این انتقال یک میلیون دلار است که اگر مورد موافقت قرار بگیرد بمب پرسپولیس در روزهای پایانی نقل و انتقالات خواهد ترکید. فعلا هواداران پرسپولیس خوشحالند که تمام شایعات مبنی بر اینکه پرسپولیس در این پنجره نقل و انتقالات بازیکن خارجی نمی‌خرد دروغ از آب درآمده است.

ایران آرت: بعد از جدایی سه بازیکن از پست مهاجم در نقل و انتقالات تابستانی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی اکنون تمام تمرکز سرمربی سرخ‌ها جستجوی گزینه‌ای برای این پست است.

به گزارش ورزش سه، شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا سه مهاجمی بودند که در نقل و انتقالات تابستانی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شدند تا این تیم با جذب شهاب زاهدی همچنان به دنبال گزینه دیگری در این پست باشد.

یحیی گل محمدی که چندی پیش مدعی شده بود رزومه 30 بازیکن برای حضور در پرسپولیس را بررسی کرده، اکنون درخواست خود را برای جذب مهاجم مدنظرش به باشگاه اعلام کرده است. در این رابطه باشگاه پرسپولیس نیز با آژانس (ایجنت) این بازیکن مذاکرات کتبی و رسمی خود را از روز گذشته استارت زده و طرفین در حال مذاکره برای بررسی وضعیت این انتقال هستند.

گزینه مدنظر پرسپولیس الیو بجی مهاجم 25 ساله سنگالی است که طی فصول اخیر بیشتر در لیگ فرانسه کار را دنبال کرده است.

ualddmsy (1)

این مهاجم 189 سانتی‌متری طی فصول اخیر سابقه بازی در لیگ‌های سوئد، اتریش، مصر، ترکیه و فرانسه را در کارنامه دارد و از مطرح‌ترین انتقال وی نیز می‌توان به حضور در بوردو با مبلغ 3 میلیون دلار اشاره کرد.

آمیان فرانسه در فصل 2022 او را به مبلغ 3 میلیون دلار به تیم مطرح این کشور یعنی بوردو انتقال داده که البته این تیم در فصل گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کرد. در حال حاضر مبلغ بالای قرارداد این مهاجم 25 ساله سنگالی باعث شده تا بوردو به دنبال پایان همکاری با وی باشد و در این میان پیشنهاد پرسپولیس برای الیو بجی مطرح شده است.

بجی سابقه حضور در تیم زیر 20 ساله‌های سنگال را نیز در کارنامه دارد و در فصل گذشته اما در ترکیب بوردو در 29 بازی تنها 4 گل زده ثبت کرده است. بهترین عملکرد او را می‌توان در فصل 2021 دانست که در ترکیب تیم آمیان موفق به ثبت 13 گل طی 26 بازی شده بود.

4xqcd451

گفته می‌شود مبلغ مدنظر باشگاه پرسپولیس برای این انتقال یک میلیون دلار است که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته و طرف مقابل از درخواست یک و نیم میلیون دلاری برای این انتقال خبر داده است. مبلغی که با توجه به سقف قرارداد در نظر گرفته شده و بودجه باشگاه پرسپولیس از دسترس سرخ‌ها خارج است و باید دید روند مذاکرات به شکلی خواهد بود که این بازیکن راضی به حضور در ایران و انتقال به پرسپولیس شود یا خیر.

به نظر شما پرسپولیس در نهایت موفق به جذب مهاجم سنگالی مدنظر خود خواهد شد یا یحیی گل محمدی همچنان برای این انتقال ناکام خواهد ماند؟

پرسپولیس
نظرات خوانندگان
  • متاسفانه نمی تونه بیاد چون با مخالفت تیم استقلال مواجه ميشه چون استقلال نذاشتن بازیکن مورد نظر بگيره این بازیکن هم نباید بیاد به باشگاه پرسپولیس برای این قانون من درآوردی شون تمام

  • Binam
    پاسخ

    والا با این شانسی ک پرسپولیس داره فک نکنم اینم بیاد هزارتا ماده تبصره میزارن ک پاش نرسه به پرسپولیس

  • Mohammad Mohammadzadeh
    پاسخ

    <b>بله دیگه عربستان تمام بازیکنان درجه ۱ جهان را به لیگش فرا خونده بعدش کشور ما باای همه ادعا از آوردن VAR عاجز مونده خاک برسرتون</b>

  • Meysam
    پاسخ

    پرسپولیس از برزیلی خیری ندید ،به جز گابریل و نیلسون که اونا هم مهاجم نبودن بقیه برزیلیا همه درپیت بودن .از اونور آفریقایی ها تو لیگ ایران بهتر جواب دادن .ترائوره ،الونگ ،توره در پرسپولیس، تیام در کیسه و ...

  • حمید
    پاسخ

    بابا همچین گفتی ای پرسپولیس به رقص آ که ما گفتیم دوباره یه بازیکن رفت تو پاچه تیم دولتی پیروزی ،آخرس نوشتی آیا شما فکر میکنید پیروزی موفق به جذب این بازیکن میشود.
    بگو حق دلایلش را به حضرات پرداخت کنه ،موفق میشه ،مگه لوکادیا واسه ۴ تا بازی ۹۸ میلیارد نگرفت.
    چی شد ،کسی محاکمه یا سوال شد ازش.
    دوتا تیم حکومتی پایتخت لنگ و کیسه هر کاری خواستند میکنند.
    زنده باد بقیه تیم های لیگ از شمس آذر تازه به لیگ اومده گرفته تا سپاهان همیشه قهرمان

  • محمد
    پاسخ

    <b>فوتبال ما تاچند سال دیگر می‌شود فوتبال درجه ۲ آسیا خاک بر سرمسولین بی لیاقت </b>

  • حجت حسن زاده
    پاسخ

    اینم شایعه هست

  • هرکی
    پاسخ

    ایشون تمام لیگهای. دنیا و تیم‌ها رو تجربه کردن حالا نوبت ایران و تیم لنگه،اصطلاح ما ایرانی‌ها که طرف تپه ن..ر..ی..د..ه نداره الان نوبت تپه لنگیهاست

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین