کد خبر: 69441 A

پرسپولیس| استقلال| آریا برزگر

مهاجم پرسپولیسی با استقلال به توافق رسید

مهاجم پرسپولیسی با استقلال به توافق رسید

درباره اولین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی، خبر عجیبی منتشر شده است.

ایران آرت: استقلال از امروز به صورت رسمی وارد بازار شد و اولین برنامه جواد نکونام، صحبت با ابوالفضل جلالی بود تا این مدافع چپ، قراردادش را با آبی‌ها تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره فهرست ورود استقلال صورت گرفته، از آریا برزگر مهاجم تیم امید به عنوان یکی از بازیکنانی یاد شده که حضورش در استقلال را باید قطعی دانست.

گویا این بازیکن – که سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد – امروز با استقلالی‌ها جلسه داشته و برای حضور در این تیم، با آبی‌ها به توافق رسیده است.

برزگر به جز پرسپولیس، سابقه بازی در فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان را هم در کارنامه دارد. او همچنین مدتی در لیگ بلاروس حضور داشت و پیراهن تیم ویتبسک را برتن کرد.

با توجه به سن و سال این بازیکن(20 سال)، او سهمیه بزرگسال آبی‌پوشان را پر نمی‌کند و اگر حضور برزگر – که جلوی فلسطین در مسابقات غرب آسیا، گل بسیار زیبایی به ثمر رساند - در استقلال قطعی شود، در لیست زیر 21 ساله‌های این تیم قرار خواهد گرفت.

 

استقلال پرسپولیس آریا برزگر
نظرات خوانندگان
  • آقا جواد در هیچ شرایطی بازیکن پرسپولیس را جذب نکن چونکه اونها ذهنشان و ذاتشان خیانت است و در یک بازی حساس بهت ضربه می زنند

  • احمد
    پاسخ

    آقاجواد بازیگری انتخاب کن که قلبش بااستقلال باشد ،یا حسین شهید

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>خیانت‌توذات‌استقلالیهاست‌مردک</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین