کد خبر: 71957 A

جانی دپ| امبر هرد

جانی دپ: من را دور انداختند/ صحبت‌های جدید جانی دپ که بوی خداحافظی می‌دهد

جانی دپ: من را دور انداختند/ صحبت‌های جدید جانی دپ که بوی خداحافظی می‌دهد

به نظر می‌رسد جانی دپ دیگر اشتیاقی برای کار کردن در هالیوود ندارد.

ایران آرت: «جانی دپ» می‌گوید پس از متهم شدن به خشونت خانگی از سوی همسر سابقش «امبر هرد»، هالیوود او را دور انداخته و طرد کرده است. هرد در سال ۲۰۲۲ با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» خود را قربانی خشونت خانگی خواند. دو سال پیش از آن دپ در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» نامیده بود شکست خورد.

شکست حقوقی در لندن باعث شد که دپ از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) اخراج شود و در سال‌های بعد به سینمای اروپا رو بیاورد. او سال گذشته در «ژان دو باری» (Jeanne Du Barry) نقش «شاه لویی پانزدهم» را بازی کرد. این فیلم به تازگی در سینماهای بریتانیا اکران شده است.

به گزارش ۳۰نما، دپ درباره هالیوود به «مترو» می‌گوید: «آن‌ها دورانداختنی‌اند و این را می‌دانند. حسابدارانی که تکریم می‌شوند و می‌توانند چراغ سبز نشان دهند و فیلم‌های استودیویی بسازند... اما با فشار دادن چراغ سبز پول بسیار زیادی خرج می‌کنند. بودجه چنین فیلم‌هایی مسخره است... بعضی از کمدی‌های رمانتیک با دو آدم بسیار معروف. آدم - آدم واقعی - از این خسته شده‌اند.»

او در بخش دیگری از مصاحبه در مورد تأثیر شهرت بر زندگی‌اش می‌گوید: «بسیار خوش‌اقبال بوده‌ام و نمی‌توانم از چیزی شکایت کنم. از هیچ چیزی. نمی‌توانم. اما شهرت کارهای جالبی با یک مرد می‌کند. به شما برخورد می‌کند و نمی‌توانید بی‌آنکه کسی به شما نگاه کند جایی بروید. و این راه جالبی برای رشد کردن است. اما پس از تجربه چنین چیزی پس از ۳۸ سال... اولین مسئله‌ای که واقعاً ناراحت‌کننده است این است که باید انتظار داشته باشید هر کسی در چنین موقعیتی قرار دارد ذره‌ای نرمال نباشد. حتی بدتر اینکه من پیش از شهرت نرمال نبودم. بنابراین باید دنیایم را با روش زیستن‌ام تطبیق دهم. چطور زندگی می‌کنم؟ پشت پنجره. پشت پنجره ماشین، پنجره قطار، پنجره هواپیما، پنجره اتاق هتل... پنجره‌های لعنتی!»

دپ در جشنواره کن سال گذشته درباره تحریم هالیوود گفته بود: «آیا احساس می‌کردم که هالیوود من را تحریم کرده؟ خوب، لازم نبود در جزئیات دقت کنید تا در آن مقطع حس کنید که مثل یک شوخی عجیب به نظر می‌رسد. البته، وقتی از شما می‌خواهند از فیلمی که در حال بازی در آن هستید کناره‌گیری کنید، آن هم به خاطر سر و صدا و حرف‌های نامفهومی که در فضا پیچیده... آیا امروز احساس می‌کنم که تحریم شده‌ام؟ نه، به هیچ وجه. اما احساس نمی‌کنم تحریم شده‌ام چون به هالیوود فکر نمی‌کنم. من بیش از این نیازی به هالیوود حس نمی‌کنم، شما را نمی‌دانم.»

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین